Conceput ca un mini-MBA si structurat ca un workshop interactiv cu durata de cinci zile, programul BusinessDrive include module teoretice care abordeaza, din perspectiva managerial-financiara, principalele „zone critice” ale unei afaceri: Marketing, Vânzari, Productie, Logistica, Resurse Umane, dublate de module practice in care participantii sunt implicati direct in procesul decizional si conducerea unei afaceri realist simulate cu ajutorul unei aplicatii software dedicate, pe parcursul a 4 cicluri anuale de business.

Scenariul propus in cadrul simularii de business reproduce fidel contextul real economic, incluzând elemente cunoscute sau predictibile precum piata, concurenta, legislatia, dar si elemente aleatoare (fluctuatii de pret, evenimente politice sau sociale). Aplicatia software, cu o interfata intuitiva si prietenoasa, ofera acces permanent la “Tabloul de bord” al afacerii si informatiile necesare pentru luarea deciziilor privind dezvoltarea, realizarea, promovarea si vanzarea produselor si serviciilor, managementul resurselor si finantarea afacerii.

Obiectivele programului BusinessDrive sunt atinse prin patru tipuri de activitati, desfasurate succesiv pe parcursul fiecareia din cele cinci zile:
.

1Seminarii interactive cu intregul grup, despre Management Financiar, Marketing, Vânzari, R&D, Productie, Logistica, Resurse Umane.

1 CONCEPT

2Runde de simulare de business, in care participantii lucreaza pe echipe, gestionand afaceri virtuale intr-un mediu competitiv.

2 CONCEPT

3Mini-sesiuni individuale de consiliere pe afacerile participantilor, oferite de Marius Ghenea si Dragos Popescu.

3 CONCEPT

4Sesiuni informale de networking, in grupuri de dimensiuni variabile, moderate de cei doi amfitrioni.

4 CONCEPT

Programul BusinessDrive a fost dezvoltat de Dragos Popescu (diagma) si este livrat, in sesiuni Open si In-House, impreuna cu Marius Ghenea. Agenda detaliata poate fi consultata aici.